fietsen-zweden.reismee.nl

Oskarshamn-Mönsteras

Oskarshamn-Mönsteras

Om 10:00 uur reden we weg van de camping ja inderdaad een uur later.
Dit komt omdat we vandaag maar 38 Km gaan fietsen.
En na 2 lange ritten is een korte fietsdag ook wel lekker.
Want het model van het zadel staat wel in me kont, als er op de camping iemand achter je loopt tikken ze op je schouder en vragen dan, bent u op de fiets?
Wel in de morgen nog even met de camping gebeld want per e-mail schreven ze kom maar langs we hebben altijd wel plek.
Maar ik wilde toch even zeker weten en inderdaad er was nog keus genoeg vertelden ze mij, mooi dan kunnen we onze plan gewoon doorgaan.
We konden lekker rustig aan doen maar als je eenmaal op de fiets zit neem je toch de snelheid die bent gewend bent aan.
Maar dit compenseren we met langere koffie en lunch pauze.
We rijden de helft van de tijd over een provinciale weg maar erg rustig en de andere helft door een heel mooi bos wel over asfalt maar niemand tegen gekomen.
Het nieuwe onderkomen was ook vlug geregeld dus we konden heerlijk buiten zitten midden in de natuur.

Mar deed nog even een wasje de zon scheen toch dus dan is alles weer geregeld.
Morgen fietsen we nog een stuk langs de oostkust en dan gaan we weer van de kust af.

Geen spektakel vandaag een rustige dag.

Gereden: 38 Km

Schatten: 3

FRed en Marian Pieters

Hallo Cor en Marja Het is toch leuk om alles te lezen en te
zien. Het zijn het zijn leuke slaapplekken Gelukkig is Mar de Fiets weer gemaakt. Geniet er nog steeds van.

Joke Kieft (Duinhuis)

Hoi Cor en Marja, ik ben net terug van een heerlijke vakantie in Denemarken en heb vandaag jullie reis in Zweden gelezen tot nu toe. Leuk om te lezen en prachtige foto's ook. Fijn dat jullie ons laten meegenieten van deze mooie fietstocht door zweden. Geniet nog lekkeren een veilige reis verder gewenst en natuurlijk succes met Geocachen. Wil ik eigenlijk ook wel een foto's van zien :-)

Groetjes, Joke