fietsen-zweden.reismee.nl

Spaardam - Kiel

Spaarndam - Kiel
Wel vreemd om met de auto te vertrekken want dat is een paar jaar geleden.
Maar om 7:15 uur vetrokken we richting Kiel en de reis verliep voorspoedig geen files wel af en toe langzaam rijden maar meer ook niet.
Rond 14:30 waren we Kiel nog even de parkeer garage opzoeken, de fietsen optuigen met bagage en dan richting Stena Line.

Nu was dit aan de overkant dus dat is mooi ons aangemeld en kaarten gehaald m op de boot te komen.
Het inladen was om 17:00 uur dus eerst maar even rustig aan het water gezeten in de stad.
Even rond gefietst en dan naar de boot zoals in IJmuiden konden we staan bij de motoren.
Wij fietsten als eerste de boot op er stonden al wat losse karren met containers en een met vis roken wij.
De hut is mooi en ruimer als met de boot vanuit IJmuiden.
Op het bovenste dek hebben we wat te drinken genomen en gekeken wat er zo al meegaat, en dan om 19:00 uur vertreket hij naar Götenborg.

Zo de kop is er af.

Eveline en Martin

De reis is begonnen. We wensen jullie veel plezier en goed weer toe. Fijn dat het op het schip alleen maar immer gerade aus is, dat zal aan de wal wel anders wezen! Nog een kijkje in de machinekamer genomen?

Miranda

Zo jullie eerste vakantiedag is zit er bijna op.
Geniet er maar van en ik zie reisverhalen tegemoet.
Veel plezier.

Fia

Fijn dat de reis nu begonnen is. ik hoop op heel veel mooie verhalen van jullie.

Mies.

Cor en Marja een hele gezellige vacantie.