fietsen-zweden.reismee.nl

Smalandsstenar-Överlida

Om 8:15 uur werden er 4 verse broodjes op de tafel buiten afgeleverd extra service van de camping.
De tafel was al gedekt zo gezegd dus we konden meteen aan het ontbijt.
Het weer zat niet mee deze morgen met kleine tussen poses viel er een buitje.
Bij het inleveren van de sleutel hebben we nog even met Nederlandse eigenaresse gesproken ze pachten deze camping voor het eerst dit jaar.
Ze wilde al weg uit Nederland en het liefst naar een Scandinavisch land en toen kwam dit op hun pad.
Zij huren dit van de gemeente en moeten zo hun kost zien te verdienen met het runnen van de camping, er waren zeer weinig plekken bezet dus het zal ons benieuwen of het allemaal lukt.
Bij het weg rijden was het droog maar al gauw kwamen er weer buien en dit houden we zo de dag.
De regenjas is eigenlijk niet uit geweest, het was niet nodig om alle regenkleding aan te doen dus dat viel weer mee.
Bij de koffie en lunch pauze zaten we op mooi plekjes en daar keken we onze ogen weer uit.

De wegen waren weer heerlijk rustig en dan fietst het ook lekker.

Het is een mooi land als je van fietsen houdt maar ook van rondreizen met de auto of camper je heb alle ruimte en rust op de weg.
Mooi bossen en meren je kan zwemmen of vissen voor ieder wat wils.
Het is wel duurder als Nederland maar echt de moeite waard.
Dit reclame spotje wordt u aan geboden door Tourist information Sweden.

Wink

En zo komen we in de laatste Stuga van onze vakantie.

Morgen slapen we in een hotel en Woensdag de laatste fietstocht naar Gotenburg waar we ons weer inchecken voor de terug reis.

Gereden: 56 Km
Schatten: 0

An

Nog even dus,wat hebben jullie een prachtig reisverslsg geschreven hebben er van genoten! Goede reis verder

Mies

Dat is snel om hebben weer genoten van jullie verhalen en foto's. Nou dan nog maar even genieten.

Petra

ja ik heb er ook al zin in om een keer naar zweden af te reizen het ziet er ook zo mooi uit allemaal en de rust op de wegen lijkt me heerlijk.

Threa

Goh, dan is de vakantie al bijna weer voorbij. En ook mijne dagelijkse momentje met een kop koffie jullie reisverslag te lezen. Ik heb ook dit jaar weer genoten van de leuke verslagen en de prachtige foto's. Bedankt!!

Fred en Marian Pieters

Cor en Marja zat zijn het mooie plekjes om te zien.
en ook de foto's zijn prachtig wij wensen jullie een goede
thuiskomst en bedankt voor de verslagen.