fietsen-zweden.reismee.nl

Hovmantorp-Torne

Hovmantorp-Torne

In morgen zag de lucht er niet goed uit, jullie herkennen dit wel de laatste tijd denk ik.
Maar nu was het hier ook het geval even een blik op de radarbeelden en ja hoor het klopte.
De grootst bui zou na 10:00 uur over zijn dus laten we daar maar op wachten.
Maar dan moeten we toch gaan het regende nog wel dus jasjes aan en fietsen maar.
Na 20 minuten kunnen de jasjes weer uit, tot 12:30 uur was het een paar keer jasjes aan en uit.
Daarna weer heerlijk in de korte mouwen wel af en toe een donkere wolk maar dan heb je het gehad alleen de zon hebben we bijna niet gezien.
We fietsen nu in een gebied met heel veel meren dit betekent wel dat daar omheen gefietst moet worden, met als resultaat mooie plaatjes.
De koffie pauze is weer op een steiger met een mooi uitzicht op het meer.

Het lunch gebeuren is op een bankje met je raad het al uitzicht op een meer.
We zien onderweg nog een koppel varkens waar ik natuurlijk even heb gekeken het zijn zulke lekkere sorry leuke dieren.

We genieten van alles wat we passeren het is zo mooi en rustig, de wegen in dit gebied zijn glooiend dus de kuiten hebben het niet zo moeilijk.

We zien ook nog een boom die op een grote steen groeid hoe bestat het.

En zo belanden we weer op de nieuwe camping een kleine rustige camping maar heel vriendelijk en alles ziet er prima uit.

Gereden: 54 Km
Schatten: 3

Fia

Vandaag lijkt mij een heel mooie tocht wat jullie gefietst hebben met die meren.
Voor morgen ook weer een fijne dag met veel mooi weer

FRed en Marian Pieters

Cor eb Marja leuk dat jullie naar het Museum geweest zijn
en ook de tocht naar de Elanden.
Geniet verder.

fred

toch nog elanden gezien geniet van het laatste gedeelte van de fiets tocht cor en marja vanaf nu gaan wij aan onze fiets vacantie beginnen
groetjes anita en fred